مقایسه عقد عاریه با ودیعه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مقایسه عقد عاریه با ودیعه

مقایسه عقد عاریه با ودیعه

فهرست مطالب ودیعه – عاریه تعریف و شرایط ودیعه ابطال ودیعه موارد لزوم رد ودیعه به صاحب آن: مسافرت کردن مستودع: وظیفه ورثه مستودع عاریه شرایط عاریه‌­دهنده شرایط عاریه گیرنده فسخ کردن عاریه و باطل شدن آن: استفاده­‌های مجاز از عاریه و موارد ضامن بودن عاریه­‌گیرنده این فایل با فرمت ورد ارائه شده و در 13 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است ...


  • ودیعه - عاریه - KHAMENEI.IR

    farsi.khamenei.ir/news-content?id=27846

    معنای شرط ۳ این نیست که عقد ودیعه باطل است، بلکه تکلیف مستودع را بیان می‌کند. ... با عاریه­‌دهنده نیست، همچنان ­که پر کردن زمین نیز با عاریه‌­گیرنده نیست. ۲.

  • فیلم: بررسی و مقایسه عقد عاریه و عقد ودیعه / ویدیو کلیپ ...

    magifa.com/video/6790553

    قانون مدنی در مواد 607 به بعد، به تعریف این عقد و تبیین احکام و آثار آن پرداخته است. از خصوصیات عقد ودیعه، عهدی، رضایی بودن و جواز آن است.

  • بررسی و مقایسه عقد عاریه و عقد ودیعه

    nafisfile.com/...مقایسه-عقد-عاریه-و-عقد-ودیعه

    از خصوصیات عقد ودیعه، عهدی، رضایی بودن و جواز آن است. ایجاد تعهد به موجب عقد و فعلیت یافتن آن، با تسلیم مورد ودیعه به مستودع محقق می شود.

  • عاریه - ویکی فقه

    www.wikifeqh.ir/عاریه

    تفاوت عاریه با ودیعه در این است که منظور از ودیعه حفظ و نگه داری مال است و مستودع حق تصرف ندارد، ولی منظور از عاریه این است که مستعیر در مال تصرّف‏ نماید.

  • بررسی و مقایسه عقد عاریه و قرض در حقوق ایران

    nafisfile.com/.../بررسی-و-مقایسه-عقد-عاریه-و...

    بررسی و مقایسه عقد عاریه و قرض در حقوق ایران 10,000 تومان می‌توانید توسط تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب خرید خود را انجام داده و بلافاصله بعد از خرید فایل را دریافت نمایید.

  • ام اس پی | بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران

    mspawerpnt.ir/بررسی-مقایسه-ای-شرط-ضمان-در...

    بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران . هدف از این پایان نامه رشته حقوق بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران می باشد

  • الزامات عقد ودیعه در قانون مدنی

    www.yjc.ir/fa/news/...عقد-ودیعه-در-قانون-مدنی

    تفاوت عقد وديعه با عقد عاریه جوهر اصلي وديعه، نگهداري از مال است؛ در حالي که ماهيت اصلي عقد عاريه، «اجازه انتفاع» يا اذن در استفاده و بهره‌برداري از مال از سوي گيرنده آن است.

  • بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران – xbx167

    xbx167.724doc.com/1065

    عقد اذنی عقدی است كه اثر اصلی آن ایجاد اذن باشد مانند ودیعه و عاریه و وقتی مالك اذن گیرنده را بر مال خود برای نگهداری یا استفاده از آن و یا انجام اعمال دیگر بر روی مال مسلط می كند .

  • پایان نامه بررسی عقود شرکت عاریه، وکالت

    www.mehrthesis.ir/دانلود/3519/...شرکت-عاریه-وکالت

    پایان نامه بررسی عقود شرکت عاریه، وکالت مقدمه در این تحقیق به بررسی سه عقد شرکت عاریه و وکالت می پردازیم این قراردادها را نبایستی به طور پراکنده و جدای از هم مطالعه کرد بیگمان نظمی این نام های آشنا را به هم مربوط می کند ...

  • اندیشه حقوقی - عقد عاریه

    jurisconsuit.blogfa.com/post/9

    در پاسخ باید گفت وضعیت ودیعه استثنائی است زیرا با توجه به ماده 281و381 ق.م هزینه انجام تعهد با متعهد است و در عقد عاریه رد عین مستعیره از تعهدات مستعیر است لذا طبق قاعده می بایست هزینه های مذکور ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: